18 Δεκεμβρίου 2010

Τρία...

No.3 Favorite Album of 2010 (A Pagan Place)
John Grant
Queen of Denmark
(Bella Union)







No.3 Favorite Album of 2010 (Insolent Pup)
CocoRosie
Grey Oceans
(Sub Pop)


Η απαισιόδοξη άποψη είναι ότι έχουν ανακατέψει μάγισσες, δάση, γριές, λιτανείες, κουδούνια, μουστάκια. Η αισιόδοξη είναι ότι όταν τις ακούς είναι σαν να βλέπεις το όνειρο κάποιου. (Τα όνειρα πρέπει να είναι χαοτικά ,χωρίς δομή και λογική, μόνο έτσι είναι αξιόλογα. Και μπορεί να μη μας αρέσουν πάντα, ή να μας αρέσουν και να μη μας αρέσουν ταυτόχρονα.) Αυτά ως προς την αντικειμενική αξία του δίσκου.
                                                                             
Δεν ξέρω τι ισχύει εκτός απ’το ότι οι CocoRosie πάντα μου αρέσουν. Όσο τις δυναμώνω μου ακούγονται όλο και καλύτερες. Επίσης ακούγονται εξίσου καλά στο mp3, η αίσθηση που μεταδίδουν είναι τόσο έντονη που μπορεί να βλέπω γύρω μου χιλιάδες πράγματα και η διάθεσή μου δε μεταβάλλεται καθόλου όσο είμαι υπό την επίδραση του ήχου τους. Μένει ανάμεσα σ’αυτό το ‘γλυκό/νοσταλγικό’ και ταυτόχρονα ‘παράξενα άγριο’.

Το the moon asked the crow  είναι το τραγούδι της χρονιάς μου, ίσως επειδή τείνω να λατρεύω όποιο τραγούδι περιέχει τη λέξη ‘φεγγάρι’ στον τίτλο. (Το ίδιο ισχύει και με τις λέξεις ‘Jesse James’, αλλά οκ.)





Δεν υπάρχουν σχόλια: