15 Δεκεμβρίου 2010

Έξι...

No.6 Favorite Album of 2010 (A Pagan Place)
Lucky Luke
Travelling For A Living
(Mexican Summer)


Νυχτερινό, απόκοσμο, φιλόδοξο, ψυχωμένο, τίμιο και ειλικρινές ψυχεδελικό φολκ κέντημα, απόσταγμα παγανιστικής τελετής με εκλεκτούς καλεσμένους, από την Sandy Denny και τους Fairport Convention μέχρι τους συντοπίτες τους, Incredible String Band.
Το ταξίδι ξεκίνησε στις 21 Δεκεμβρίου του 2009 απο τη Γλασκώβη (σε 500 αντίτυπα βινυλίου) και είναι ικανό να σε οδηγήσει με τον πιο υπέροχο τρόπο στα σκοτεινά μονοπάτια μιας άλλης εποχής...




No.6 Favorite Album of 2010 (Insolent Pup)
The Black Angels
Phosphene Dream
(Blue Horizon)


 "Illness, insanity, and death are the black angels that kept watch over my cradle and accompanied me all my life"  [Edvard Munch]

Έχουν κάνει τουρ μαζί με τους Black Keys, φυσικά τους άνοιγαν. O φετινός τους δίσκος μου άρεσε πολύ περισσότερο από των Black Keys. Αυτοί είναι καλά παιδάκια. Οι Black Angels μπορεί να είναι κι αυτοί καλά παιδάκια, αλλά μάλλον μόνο επειδή διοχετεύουν όλη την αλητεία τους στη μουσική. Μου βγάζουν κι εμένα απωθημένο. Αυτή είναι από τις πιο υγιείς μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης. Αν δεν το βγάλεις εκεί, θα το βγάλεις κάπου αλλού που δεν πρέπει, ή δε θα το βγάλεις ποτέ και θα σου γίνει ιδιοσυγκρασιακή ανωμαλία. (Δεν ξέρω τι θα έκανε ο Munch αν δε ζωγράφιζε, εγώ πάντως αν τον έβλεπα στο δρόμο δε θα τον πλησίαζα.)



Ποτέ δε με παίρνεις τηλέφωνο. Κάθομαι μέσ' τη δυστυχία μου δίπλα στο ακουστικό. Σε παίρνω και δεν απαντάς. Με παρατηρείς να κάθομαι έξω απ΄το σπίτι σου. Πονάει η ψυχή μου. Θα πεθάνω και θα φταις.

Εδώ κάνουν και χιούμορ, άψογο βιντεο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: