14 Δεκεμβρίου 2010

Εφτά...

No.7 Favorite Album of 2010 (A Pagan Place)
Grinderman
Grinderman 2
(Mute/Anti)


"Λύκε-λύκε μου καλέ μου
λύκε-λύκε μου είσ' εδώ
είσαι η μόνη μου ελπίδα
και σ' ακολουθώ..."

   Grinderman - Bellringer Blues by pagan place



No.7 Favorite Album of 2010 (Insolent Pup)
Ariel Pink's Haunted Graffiti
Before Today
(4AD)


Ο Ariel Pink έχει τη γκλαμουριά του T. Rex, την τρέλα του Devendra Banhart (όχι όλη, λίγη, αλλά κι αυτή πολλή είναι), και τώρα τελευταία ΚΑΙ το μαλλί του Cobain. Με τέτοια προσόντα αν μου ζητούσε να συζήσουμε μπορεί να έλεγα ναι.

Το Bright Lit Blue Skies είναι διασκευή. Μα πού πήγε και το ξέθαψε. Και τώρα οι RockinRamrods (χαχα) έχουν είσοσι χιλιάδες views στο YouTube, βάζω στοίχημα ότι δεν το ξέρουνε, δε θα έχουν καν υπολογιστή.

Το εξώφυλλο είναι υπέροχο, λίγο αστείο, λίγο τρομαχτικό, πολύ ψυχεδελικό. Το αγαπημένο μου εξώφυλλο του 2010.

Έχω βαρεθεί να λέω ‘ψυχεδέλεια’. Κι όμως εδώ είναι που ταιριάζει πιο πολύ από παντού. Τα ακούσματα που έχω συνηθίσει φταίνε ,είμαι σίγουρη ότι κατά τα άλλα υπάρχει πολύ σοβαρότερη ψυχεδέλεια. Αλλά δεν είναι freaky Ariel Pink! Ούτε Haunted Graffiti! Όχι!

Χρειάστηκε πολλές ακροάσεις για να πάψει να με πονοκεφαλιάζει. Περιέχει τόσα πράγματα στον ήχο που δεν ξέρω πού να εστιάσω. Η μελωδία μου φαίνεται ότι αλλάζει υπερβολικά συχνά. Αν ακούσω προσεχτικά νομίζω ότι έχει χάσει τον τόνο, αν αφεθώ και σκεφτώ κάτι άλλο λειτουργεί πολύ σωστά. Ταυτόχρονα ποτέ δε γίνεται βαρετό, πάντα ανακαλύπτω κάτι καινούριο.
Και πλύση εγκεφάλου να μου κάνουνε, και να πετύχει, αυτός ο δίσκος θα εξακολουθήσει να είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το 2010 για μένα.

Τώρα για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να καταλάβω, όλοι οι dirty hippies του Λονδίνου είναι πρώτη σειρά στις συναυλίες του. Σαν να τον έχουν κατοχυρώσει, χορεύουν φρενιασμένα και προσπαθούνε να τον αγγίξουνε. Οκ, δεν έχουν όλα τα φαινόμενα εξήγηση. Σκέφτομαι ότι μπορεί νεότερος να ήταν hippie και να έχει κρατήσει επαφές.




Δεν υπάρχουν σχόλια: