09 Δεκεμβρίου 2010

Δώδεκα...

No.12 Favorite Album of 2010 (A Pagan Place)
Broken Records
Let me Come Home
(4AD)


Dia dos Namorados! (Day of Lovers in Portuguese)

"I want to feel your body and your hands upon my chest
to feel my emptiness
so bury me beneath the pines
in the shallow soil
in the filth and grime
and still this heart will yearn for you...
So i've hatched upon a plan, a scheme of dervish wit
a pilot light to guide me through the caverns of your heart
i take this knife upon myself and gouge a shallow track
until you love me back..."



No.12 Favorite Album of 2010 (Insolent Pup)
Massive Attack
Heligoland
(Virgin)


Κι εμένα το artwork τους μου θυμίζει Basquiat.
 
Μέχρι πολύ πρόσφατα δεν ήξερα καν τι είναι trip hop, ή ‘νόμιζα’ ότι ήξερα, και πίστευα ότι δε θα έπρεπε να αποκαλείται μουσική. Και μετά άκουσα λίγο Massive, λίγο Leftfield και Underworld και λοιπά και μου άνοιξε τόσο η όρεξη που πέρασα μια νύχτα πιστεύοντας ότι βρίσκομαι μπροστά σε κάποια καθοριστική μετάλλαξη του μουσικού μου γούστου, ότι επρόκειτο να ξεκινήσει μια διαδικασία επαναπροσδιόρισης του ήχου μου. Και πέρασα κάτι ώρες προσπαθώντας να διαχωρίσω στο κεφάλι μου την τριπ χοπ από την ηλεκτρονική μουσική και την τέκνο και την τεκτονίκ και τη ρέιβ, και μετά άρχισα να αναρωτιέμαι αν μου ταιριάζει περισσότερο η underground house ή η deep techno ή η μίνιμαλ και πονοκεφάλιασα.

Εν πάσει περιπτώσει, έχω αρχίσει να καταλαβαίνω ότι είναι λίγο εγκληματικό, αλλά πραγματικά άρχισα να ακούω τους δίσκους των Massive Attack αντίστροφα χρονικά. Πρώτα άκουσα το Heligoland, και μου άρεσε τόσο πολύ που συγχίστηκα

Αλλά ναι, άκουσα για πρώτη φορά Massive Attack το 2010.

Ο Μάκης Μηλάτος είχε πει ότι τα βασικά φωνητικά στο Splitting the Atom είναι σαν ν’ακούς τον Leonard Cohen. Kάνει κάτι τέτοια εκκεντρικά σχόλια αρκετά συχνά, τα οποία τελικά ισχύουν και ταιριάζουν απόλυτα.
Και μετά είχε παίξει και το κομμάτι. Και ξεκίνησα να το ακούω και μάλλον μου άρεσε πολύ, γιατί μετά από ένα λεπτό μπήκε στο σπίτι ο πατέρας μου και με βρήκε να χορεύω σαν να έχω πάρει ecstasy.

Δεν υπάρχουν σχόλια: