20 Δεκεμβρίου 2010

Ένα...

No.1 Favorite Album of 2010 (A Pagan Place)
Gil Scott-Heron
I'm New Here
(XL)


Η πιο λεπτή και επιτυχημένη επέμβαση στα δισκογραφικά χειρουργεία του 21ου αιώνα για την ανάπλαση ενός πραγματικού θρύλου...





No.1 Favorite Album of 2010 (Insolent Pup)
Charlotte Gainsbourg
IRM
(Because Music/Elektra)


Απλά ήθελα να τη βάλω πρώτη.
Είναι άψογη και αυτή και ο Beck. Μπορεί αυτή να μην είναι καθαρόαιμη μουσικός (αστειεύομαι) αλλά ό,τι κάνει το κάνει τέλεια.

Το Le chat du Café des Artistes είναι σαν ιστορία του Edgar Allan Poe, κι όμως το έχει γράψει ο αγαπημένος μου Jean-Pierre Ferland το 1970. Ποιος της το έμαθε άραγε, απορώ.
Στα ίδια πλαίσια του άγριου ρομαντισμού του Poe, ο καλλιτέχνης-αφηγητής, απομονωμένος, διηγείται τη μακάβρια υπερφυσική ιστορία του.
Με τη γλυκιά φωνή της γίνεται λίγο λιγότερο (περισσότερο;) ανατριχιαστικό.


Η γάτα του Café des Artistes.

‘’ Όταν πεθαίνουμε παύουμε να υπάρχουμε. Όταν σταματήσουμε να χαμογελάμε παύουμε να ζούμε. Μόλις πεθάνω πετάξτε με στα σκουπίδια.
Αφήστε με εκεί για κανένα μήνα, και μετά ρίξτε με στη γάτα. Μπορεί να μην έχει όρεξη να φάει το συκώτι μου. Περιμένετε μέχρι τη στιγμή που θα θέλει την καρδιά μου. Μόνο έτσι θα είμαι για πάντα μαζί σας, θα κάθομαι πάνω στο λαιμό σας, στα γόνατά σας. Θα είμαι εκεί, γιατί πρέπει οπωσδήποτε με κάποιο τρόπο να συνεχίσουμε να υπάρχουμε. Η μόνη μου ελπίδα είναι η γάτα του Café που συχνάζουν οι καλλιτέχνες. Και αν κάποια στιγμή το ψωμί τελειώσει, μη διστάσετε. Σπάστε μου το λαιμό, γδάρτε μου τις πατούσες, και έτσι θα φάτε και εμένα και τη γάτα. Δε θα είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που θα φαγωθεί κάποιος καλλιτέχνης. ‘’

‘..παρόλαυτά την ξέχασαν. Την άφησαν εκεί για πάντα, όπως ακριβώς ξέχασαν και τη γάτα. Όπως αύριο θα ξεχάσουνε κι εμένα και τα τραγούδια μου.
Αλλά δεν πειράζει, κάθε μέρα ξεχνάμε κάποιον καλλιτέχνη.’

( παρόλ’αυτά με ξέχασαν. Με άφησαν εκεί για πάντα…)


 
 Και του χρόνου...!!!
  

Pagan  
  1. Gil Scott-Heron - I’m New Here
  2. The Black Keys - Brothers
  3. John Grant - Queen of Denmark
  4. Revere - Hey! Selim
  5. Lone Wolf - The Devil And I
  6. Lucky Luke - Travelling For A Living
  7. Grinderman - Grinderman 2
  8. Kings Go Forth - The Outsiders Are Back
  9. Perfume Genius - Learning
  10. Yann Tiersen - Dust Lane
  11. The Lonely Heart Show - Hope in Shadows
  12. Broken Records - Let me Come Home
  13. Mountain Man - Made the Harbor
  14. The Irrepressibles - Mirror Mirror
  15. Midlake - The Courage of Others
  16. Sharon Jones & the Dap Kings - I Learned the Hard Way
  17. Get Well Soon - Vexations
  18. Shearwater - The Golden Archipelago
  19. Warpaint - The Fool 
  20. The Budos Band - The Budos Band III

Insolent Pup
  1. Charlotte Gainsbourg - IRM
  2. Grinderman - Grinderman 2
  3. CocoRosie - Grey Oceans
  4. The Boy - Κουστουμάκι
  5. Ty Segall - Melted
  6. The Black Angels - Phosphene Dream
  7. Ariel Pink’s Haunted Graffiti - Before Today
  8. You Say Party! We Say Die! - XXXX
  9. Brian Jonestown Massacre - Who Killed Sgt. Pepper?
  10. The Black Keys - Brothers
  11. Television Personalities - A Memory Is Better Than Nothing
  12. Massive Attack - Heligoland
  13. Fabienne Delsol - On my Mind
  14. Yussuf Jerusalem - A Heart Full of Sorrow
  15. The Jim Jones Revue - Burning Your House Down
  16. Allo Darlin’ - Allo Darlin’
  17. Dark Dark Dark - Wild Go
  18. Lupen Crook - The Pros and Cons of Eating Out
  19. Crocodiles - Sleep Forever 
  20. Erland & the Carnival - Erland & the Carnival

Δεν υπάρχουν σχόλια: