09 Απριλίου 2009

Όλη η αλήθεια για τα παιδιά του '78...

...αποκαλύπτεται επιτέλους τη Μ.Τρίτη

Μια μπάντα που αγαπώ πολύ, μετά το υπέρτατο δημιούργημα του 2006 (ένας απο τους πιο σπουδαίους δίσκους ελληνικού συγκροτήματος που άκουσα τη τρέχουσα δεκαετία) με το αυτοσαρκαστικό τίτλο "Φτηνή ποπ για την ελίτ" επιστρέφει δισκογραφικά...


Οι Κορεσμένοι Υδρογονάνθρακες του '93....οι Κορεάτικοι Υδροβιότοποι του '00...οι Κόρε. Ύδρο. του '05....
Μια παρέα παιδιών απο τη Κέρκυρα με περίσσιο ταλέντο και δυναμισμό...
Με ήχο βρώμικο αλλά και μελωδικό...
Με στίχο τρυφερό και ταυτόχρονα ωμό...
Κεντούν σταυροβελονιά για ακόμη μια φορά κυνισμό και ποίηση πάντα με την απαραίτητη αίσθηση του χιούμορ...(συναρπαστική η αντίστροφη μέτρηση που ξεκίνησε 1 μήνα πριν στο επίσημο site της μπάντας, και το πάγωμα τελικά της χρονομηχανής για ευνόητους λόγους στο έτος 1978 ...)


Στο myspace μπορείς να πάρεις τη πρώτη γλυκιά ακρόαση με το κομμάτι "πικρή γεύση"

Διπλό βινυλιάκι σε 450 κόπιες εδώ....


"...στο τέλος κλάμα, ποτέ χαρά, το μάθαμε το μάθημα κι ο σκοπός που γίνονται όλα, μας είναι πλέον γνωστός, (νομίζω) πως σ'αγάπησα"
"13 μήνες σε 3 λεπτά"

"....ήταν όλα επιμελώς μελετημένα, -και τρέμω όταν το σκέφτομαι-να μείνουμε οι 2 μας όπως τότε τελικά, μα πριν μας πέσουν τα μαλλιά, να κάνουμε κάτι μαζί ξανά"
"Ήταν όλα αποφασισμένα"

"...όταν είμαι μαζί σου, μια καρδιά απο νερό σκάει και βγαίνουν μωρά, και πριν κλείσει ο κύκλος το όνειρο γίνεται εφιάλτης κι έχει σβήσει η φωτιά, στα μαλλιά και στα ρούχα σου γίνεται φρίκη η χαρά, και γυρνάω στην "αλήθεια" μου ξανά, στο λαιμό και στα χείλη μου γίνεται πίκρα η χαρά και γυρνάω στο κρεβάτι μου ξανά"
"Όταν είμαι μαζί σου/Όταν είσαι μαζί μου"



Δεν υπάρχουν σχόλια: