20 Δεκεμβρίου 2009

1




No.1 Favorite Album of the Decade (2000-2009)
Godspeed You Black Emperor!
Lift Your Skinny Fists Like Antennas to Heaven
(2000, Kranky)

Godspeed You Black Emperor! "Static" (22:35)
i. Terrible Canyons of Static (3:34)
ii. Atomic Clock (1:10)
iii. Chart #3 (2:39)
iv. World Police and Friendly Fire (9:48)
v. [...+The Buildings They Are Sleeping Now] (5:25)


"...έργο τέχνης! "


(Mixalis E. μου χρωστάς ένα μελομακάρονο...!)

No.1 Favorite Album of 2009
Broken Records

Until the Earth Begins to Part

(4AD)


Broken Records "A Promise"
Broken Records "A Good Reason"


"...κέλτικη ψυχή! "



Καλές γιορτές σε όλους!



3 σχόλια:

inverted_a είπε...

Hey, θέλω κι εγώ μελομακάρονο!

Πολύ καλή λίστα, εγώ θα ήθελα να αλλάξω κάποια στην δική μου, τέλος πάντων, καλές γιορτές :)

pagan είπε...

Απλά μια λίστα κάποιων αγαπημένων δίσκων ήταν!

Αύριο θα μπορούσαν να είναι 20 διαφορετικά...

Πόσο λίγη σημασία έχουν τελικά όλα αυτά...

Εντούτοις σε ευχαριστώ!

Κάποια μέρα την επόμενη εβδομάδα ορισμένα αγαπημένα μου τραγούδια απο το 2009 θα ακουστούν στην καθιερωμένη εκπομπή Στο Κόκκινο 105,5FM καλεσμένος στον τυχάρπαστο ραδιοφωνικό παραγωγό και φίλο Νίκο Πετρουλάκη :p

Θα σε ενημερώσω...

pan pan είπε...

Πω πω ναι!!!!!!!!!
ειμαστε 2 τελικα!