03 Δεκεμβρίου 2008

#18 "A Mad and Faithful Telling"


No. 18 Favorite Album 2008

DeVotchKa
A Mad and Faithful Telling
(Anti)


Μια τρελή και ελπιδοφόρα εξιστόρηση...
Εσύ και εγώ μόνοι μας στο μπαρ...
Επενδυμένο με verde bamboo μάρμαρο απο Βραζιλία...
Ξύλινα πατώματα...
Χαμηλός αισθησιακός φωτισμός...
Κατακόκκινα χαλιά...
Γεύομαι το πιο αγαπημένο μου μαλτ "lagavulin"...
Σκέτο...Hardcore καταστάσεις...
Tο αποτύπωμα που έχει αφήσει το κραγιόν σου στο ποτήρι με το πιο εξωτικό κοκτέιλ "cosmopolitan" μου καίει τα μάτια...
Το άρωμα σου με ζαλίζει...
Σε κρατάω στην αγκαλιά μου...

Παραδίδεσαι...
Είναι αδύνατο να αντισταθείς στον τεξ-μεξ λυρισμό αυτών των απίστευτων Ντενβεριανών...
Τσιγγάνικα βιολιά, ήχοι μοναχικών mariachi, ακορντεόν, στο πιο λαμπρό κοσμοπολίτικο ποπ γλέντι...



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

What I've stolen won't be missed
By those who had so much so long
We ll soon be laughing about this
They'll never notice it is gone

Στη δική μου λίστα που τελικα ποτέ δεν θα δει το φως του blog η τρελή και ελπιδοφόρα εξιστόρηση(των DeVotcka,έτσι? ;)είναι no 2 from the top..αλήθεια!..

guess who

(found a name for a future blog)